Napęd w służbie Twojej frajdy


E-cross Surron Light Bee rozraduje Twoje serce swoim sercem do połykania dystansu na szosie i w terenie.

Sercem tym jest silnik o mocy 6 KW ( około 8,2 KM) . Jego charakterystyka mocy i momentu obrotowego gwarantuje radość z jazdy oraz bezpieczeństwo.

Wysoki moment obrotowy przy niskiej prędkości i pełna moc przy dużej prędkości, wraz z systemem odzyskiwania energii, przekładają się nie tylko na Twoją frajdę, ale też na dodatkowy oddech dla środowiska naturalnego.

Elektryczny cross Surron Light Bee osiąga prędkość 70 km/h.

Wiele nowatorskich i zaawansowanych technologicznie skomplikowanych elementów oraz czynników sprawi, że ten przyjazny dla środowiska układ napędowy, z inteligentnym systemem sterowania, długo będzie Cię cieszył swoją niezawodnością i wysoką wydajnością – szybką reakcją dynamiczną i dużym momentem obrotowym.

35 – 100 V
szeroki zakres napięcia

6000 obr./min
wysoka prędkość obrotowa

Odporność na temperaturę do 180 ° C

Ip67
Klasa wodoodporności

Wydajność systemu ponad 93%

CAN / 485
Komunikacja

SP180-B1


Jest to układ zasilania o ciągłej mocy wyjściowej 6kW, w tym silnik PMSM 6kW i sterownik silnika FOC 6kW. Produkt może zapewnić dwa tryby pracy napięcia znamionowego, 48 V i 60 V (rozbudowa napięcia znamionowego: 48 V / 60 V / 72 V / 84 V), które można regulować zgodnie z układem akumulatorów. Dzięki doskonałemu rozpraszaniu ciepła i wielopoziomowej strategii kontroli temperatury, system elektroenergetyczny jest w stanie wytwarzać stałą, stabilną moc na dużą skalę w naturalnych warunkach chłodzenia powietrzem, którą zastosowano w modelu SurRon Light Bee w masowej produkcji.

SP180-C1


Ten system zasilania obejmuje dwie konfiguracje: niskie napięcie znamionowe 60 V z systemem chłodzenia powietrzem o mocy 8 kW lub systemem chłodzenia wodą o mocy 10 kW. Maksymalna moc wyjściowa może osiągnąć nawet 18 kW, szczytowy moment obrotowy może osiągnąć 66 Nm. System obejmuje silnik PMSM (seria SMP180-08), skrzynię biegów (opcjonalnie) i kontroler FOC (seria SD08). Dzięki połączeniu ze skrzynią biegów ten układ może osiągnąć zarówno wysoką moc, jak i wysoki moment obrotowy, charakterystyka mechaniczna układu zasilania jest dalej optymalizowana. Układ wykazuje wysoki moment obrotowy przy niskiej prędkości i pełną moc przy dużej prędkości.

A wszystko pod kontrolą


Zastosowany w naszym e-crossie sterownik nowej generacji SINE-WAVE X nieustannie, ze wsparciem zestawu sensorów, monitoruje wiele parametrów oraz optymalizuje współpracę pomiędzy silnikiem i baterią. Wszystko po to, by harmonijnie dostosowywały się do Twojego stylu jazdy i odpowiadały na potrzebę frajdy jazdy, z jednoczesną dbałością o łatwość prowadzenia, bezpieczeństwo i optymalną żywotność podzespołów.

Nowy sterownik jest o 20% mocniejszy od poprzednika, a jego stopień ochrony (IP 67) umożliwia nawet półgodzinne brodzenie.

SD05


Produkt wykorzystuje zaawansowany algorytm sterowania wektorowego (FOC), doskonałe właściwości rozpraszania ciepła i konstrukcję obwodu EMC, dzięki czemu jest niezawodny i przyjazny dla środowiska przy jednoczesnym osiągnięciu wysokiej wydajności. Produkt ten cieszy się szybką reakcją dynamiczną, dużym momentem obrotowym i inteligentnym systemem sterowania (osłabianie pola manewru kierownicą przy dużej prędkości, odzysk energii przy hamowaniu, kontrola trakcji) z możliwością lepszego zrozumienia celów operacyjnych użytkowników.

SD08


Sterownik wektorowy o mocy znamionowej 8 kW przyjmuje tryb komunikacji 485 / CAN (zgodnie z wyborem użytkownika zalecany jest protokół komunikacji CAN). Ma wiele funkcji o wysokiej wydajności, takich jak odzyskiwanie energii elektrycznej czy kontrolę trakcji. Jest on oparty na wysokim standardzie ochrony IP67 i pełnej strukturze uszczelniającej chroniącej od zalewania, co zapewnia wysoką niezawodność produktu.

Technologiczne nowatorstwo


Wnikliwie zapytasz – Dlaczego to wszystko tak pięknie w sercu Surrona Light Bee gra?

Bo stoi za tym, od lat zaangażowana w badania i rozwój zintegrowanych układów zasilania, firma ChongQing Quilong Technology Co, Ltd. Jest ona wyspecjalizowana w rozwoju systemów synchronicznych z magnesami trwałymi średniej i dużej mocy (PMSM) oraz w rozwoju technologii sterowania wektorowego (FOC). Dzięki wsparciu prac badawczych doświadczeniami profesjonalnych kierowców opracowuje systemy zasilania takie jak w Surronie – gwarantujące doskonałe wrażenia z jazdy.

SMP180-05


Sterownik sinusoidalny o mocy 6 kW, przyjmuje protokół komunikacyjny 485 / CAN, ma wiele ustawień bezpieczeństwa i ochrony oraz różne porty funkcjonalne, system oparty jest na profesjonalnej strategii jazdy, a ta wyjątkowa funkcja jest przeznaczona tylko dla motocykli elektrycznych o wysokich osiągach. Poziom ochrony IP67 i długoterminowe testy niezawodności zapewniają wysoką jakość produktu.

SMP180-08


Silnik synchroniczny z magnesem trwałym oparty na naturalnym chłodzeniu powietrzem posiada wyższą moc silnika. Materiał z magnesem trwałym o wysokiej jakości i standardzie gwarantuje niezawodną pracę w środowisku o podwyższonej temperaturze. Jednolity modułowy czujnik położenia sprawia, że silnik będzie pracował bez zakłóceń oraz będzie posiadał bardziej dokładne i niezawodne sterowanie.

Części zamienne